onsdag 25 maj 2016

Tips om min andra blogg!

Hej mina underbara läsare!

Jag älskar att fördjupa mig i saker och dela med av det jag får till er,
men jag älskar också att vara som en förebild i vardagslivet och i helt alldagliga saker.

GUD uppenbarar fantastiska djupa saker,
men vi behöver också se vad Han gör i vardagen.

Därför har jag nu gjort en till blogg,
som är just jag och Patrik mer i vardagen,
den är mer lättläst för icke-troende och yngre personer.

jag behåller denna blogg för mer djupare saker.


Hjärtligt välkommen in och läsa redan ca 6 skrivna inlägg ur vår vardagsliv! :)

http://eaglefamiljen.blogspot.se/2016/05/valkommen-till-en-ny-blogg.html


Er som vill följa mina bloggar, men vet inte hur,
kan bli medlem i gruppen

"kristna bloggare" på Facebook, där jag alltid lägger ut alla mina inlägg.


Jag återkommer här också!






Massa kärlek! <3 <3 <3

syster /Johanna

1 kommentar:

  1. Gud gör extraordinära saker i våra liv. Om vi håller kontakten med honom, i den attityd som Bibeln beskriver som "be utan uppehåll", ingen tvekan om att vi kommer att uppleva fler underverk alls. Vårt dagliga liv är en samling av små mirakel som ofta vi tar som naturliga saker.

    SvaraRadera