söndag 25 maj 2014

Angelica Zambranos 3:dje besök i helvetet

Jag kan inte låta bli att gråta.
Herre, hellre får jag ett skarpt vasst budskap som har omedelbar verkan än 1000 tals budskap som bara gör liten verkan.
detta är helt oerhört viktigt och berörande:
Hon fick se vad som egentligen sker i våra kyrkor i dagsläget:
https://www.youtube.com/watch?v=X96d43B8mM8#t=59

 Hon fick se små barn i himlen, vars mammor gjort abort. Mördat sina barn, och bibeln säger inga mördare kommer in i himlen.
(men man kan söka förlåtelse)

Den som gjort abort kommer få se sitt eget barn i livet efter döden och barnet kommer säga "du var min mor/far och du tog mitt liv." De kommer vara fyllda med kärlek. Men det budskapet kommer att skära hårt inut i dig.

Gör INTE ABORT!

-----------

 En pastor i helvetet låtsades hålla i en bibel och predikade "omvänd er, omvänd er, kristi församling, ni måste omvända er!!!"

Berättar Zambrano under stor smärta och tårar.

Han var där på grund utav partiskhet.
Han gjorde skillnad mellan de som älskade GUD mycket, och de som inte gör det.

"Snälla Fader, ge mig en ny chans, jag vill inte synda mer!!"

Men det finns inga nya chanser när man väl dött.

-------

 En kristen rapmusikant, som sjöng i kyrkor..
Han ville locka ungdomar till GUD med musiken, men det är GUDS ANDE som som ska dra och förvandla!
Han hamnade där uttalade saker med sin mun, men han spenderade inte tid med GUD i sin ensamhet.
Han älskade inte GUD mest utav allt.
YHWHS vilja är INTE att ta värdslig musik in i sina kyrkor även om man gör om texten till kristen.

YHWH vill ha sann tillbedjan i Ande och sanning!

--------

En pastorsfru blev fruktansvärt plågad av ormar,
hon hade levt i otukt, var otrogen mot sin man.
Detta är mycket vanligare än vad man tror bland kristna!

-------

En ung man som varit evangelist , fall i porr och hamnade i helvetet.
Bibeln lär ”Det är bättre att gifta sig än att brinna av lust”

--------

Djävulen vill speciellt attackera ledare, det är extra viktigt att be för dem extra mycket.
De är kontinuerligt under attack!
Jag delar detta för att ni ska börja


---------

Pastor som var alkoholist, lögnare och höll på med hori.

”Jag var en pastor som undervisade GUDS ORD men levde inte efter den,
jag omvände mig aldrig från mina synder”

-------------------

En kvinna fick kallelse redan när hon var 15 år,
hon sa att hon var för ung hon var inte redo,
senare kom YHWH igen
då sa hon ”Jag har inte tid, jag har barn att uppfostra”
YHWH fortsatte att kalla henne under hela hennes liv men hon löd inte.
Kom med flera ursäkter att inte kunna..
över 5000 personer hamnade i helvetet på grund av hennes olydnad.

-------------

En man var dubbelsinnad, följde GUD ibland predikade under GUDS ledning, men ibland gick sina egna vägar.
YHWH upprättade honom efter varje gång han fallit, men slutligen blev han så trött på allt
så han tog självmord.

------------

I en församling kämpade de för vinst och medlemmar, två män slogs i helvetet medans de blev torterade.



Själarna är inte VÅRA de tillhör YESHUA HA MASHIAS!
GUD vill att vi hjälper varandra, arbetar tillsammans, GUD vill att vi är ett, att vi är enade!
Älskar varandra.
GUD vill inte ha delning!

Vi måste vandra i helighet för Hann är Helig!


Man kan vara i helvetet även om man fortfarande är levande på jorden.
Genom att man är bunden i olika typer av synd.


Tillbe BÅDE i Ande OCH sanning! Var inte hypokrater!



Detta är några av de anteckningar jag gjorde av filmklippet.
Detta var syster Zambranos 3:dje besök till helvetet du kan hitta hennes tidigare (i en bra version)

Visitation 1.) 
I helvetet, katolik på jorden:

https://www.youtube.com/watch?v=7DIz9vpiOdA&index=3&list=PLAE46E891830BFEE7


Visitation 2.)
I helvetet p.g.a några vanliga synder:

https://www.youtube.com/watch?v=0dY_WhzsXe0




Omvänd dig innan det är försent, lev i 100% kärlek till GUD och människor.
// Johanna Mikkola

2 kommentarer:

  1. i maj gjorde jag en abort.. jag blev så rädd över vad alla skulle tycka och säga.. ända sen dess när jag tänker på det blir jag fylld av ångest och ibland gråt. i somras när jag var på ett läger kunde jag inte stanna längre än "nödvändigt" i kyrkan för jag kände att jag inte förtjänade det och kände mig väldigt ledsen.

    Jag har bett om förlåtelse över det många gånger, men det känns fortfarande fruktansvärt. och det finns inget jag kan göra åt det, mer än att lova mig själv att aldrig göra om det även om det är en oplanerad graviditet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskade syster, så fort du gjorde abort kom ditt barn till himmelriket där GUD helade barnets hjärta och sedan dess har barnet inge oförlåtelse eller bitterhet mot dig, utan älskar och längtar till att få se dig.
      Gav du barnet ett namn? :) Gör du det kommer pappaGUD meddela det namnet till barnet.
      Och du själv väljer om barnet är litet tills du kommer till himlen där du får "uppfostra" klart denne,
      eller så växer den och utvecklas som vanligt.

      Du är förlåten, du är fri.
      Du är älskad och värdefull.
      Spring aldrig ifrån GUD när du gör fel, utan spring in i hans famn.
      Han är alltid villig till att förlåta och hjälpa.
      satan är anklagaren, så fort han anklagar dig kan du svara
      att GUD ha förlåtit dig. (o är du osäker kan man alltid be om förlåtelse på nytt)

      Må du bli en stark Gudskvinna! En stor förebild för många, må du komma ut i din kallelse och uppgift fullt ut,
      må du få uppleva GUDS kärlek på ett livsförvandlande vis och få allt vad ditt hjärta begär.
      Amen
      <3

      Radera